Klantportaal Aquaco

Aquaco heeft dit beveiligd klantportaal ontwikkeld om u beter en sneller van dienst te kunnen zijn.  Met het bij ons bekende e-mail adres maakt u een account aan in het klantportaal. Lees hiervoor de handleiding van het klantportaal.

  • Via het klantportaal worden de service afspraken verstuurd.
  • Storingsmeldingen kunnen 24/7 worden gedaan in het klantportaal, met de
    mogelijkheid om foto’s toe te voegen.
  • Wanneer het werk gereed is zijn de werkbonnen inzichtelijk in het klantportaal.

Vanaf nu hoeft u ons niet meer te bellen voor afspraken en/of storingen, omdat het klantportaal hiervoor de aangewezen route is.  Wij sturen u na ontvangst van uw bericht vervolgens binnen 2 werkdagen een afspraakvoorstel die u dient te bevestigen of u kunt, mocht de datum u niet passen, een nieuw afspraakvoorstel vragen.

Heeft u vragen of opmerkingen over het gebruik van het klantportaal ? Neemt u dan contact op met de service afdeling

van Aquaco: service@aquaco.nl